Slash PBX
CENTRALA VoIP PE CARE VA PUTETI BAZA, CU TOATE CARACTERISTICILE DORITE, SI CHIAR CU UNELE IN PLUS!
FAX2MAIL SI CLICK2CALL ACUM SI PENTRU VOI
Recomandat pentru 1-4 linii externe SIP, 1-10 interioare, 4 convorbiri simultane. Suporta adaugarea de placi de extensie pentru linii analogice sau digitale.
Trunchiuri SIP/IAX NELIMITAT Extensii/interioare NELIMITAT Fax2Mail INCLUS Server system - Procesor Quad-Core Celeron® N3150 1.6 GHz Memorie 1 x 4 GB HDD 1 x Intel SSD 540 Series 120GB RAID - Carcasa NERACABIL
BONUS implementare Click2Call in site
Pret 258,43 EUR
Preturile nu includ TVA
Recomandat pentru 1-50 linii externe SIP, 1-1000 interioare, 40 convorbiri simultane. Suporta adaugarea de placi de extensie pentru linii analogice sau digitale.
Trunchiuri SIP/IAX NELIMITAT Extensii/interioare NELIMITAT Fax2Mail INCLUS Server system INTEL R1304RPOSHBN 1U Procesor INTEL i3 4150 3,50GHz Memorie 2 x 4 GB HDD 2 x HDD 1TB Enterprise RAID RAID 1 Carcasa 1U Rackmount
BONUS implementare Click2Call in site
Pret 1065,88 EUR
Preturile nu includ TVA
STABILITATE SI FIABILITATE.
Atat la nivel hardware (vezi variantele) cat mai ales la nivel software (distributie GNU/Linux, patch-uri propietare, Asterisk, etc), totul a fost ales si testat pentru a asigura o stabilitate intalnita doar la centralele traditionale simple.
SECURITATE.
Punem accent pe securitate. Pentru aceasta, folosim software testat si modificat cu multe patch-uri de securitate, multe dintre ele fiind create chiar de noi. Ne ajuta foarte mult experienta de peste 17 ani in domeniu precum si experienta obtinuta din mentenarea server-elor altor clienti.
USURINTA IN EXPLOATARE.
Interfata web simplu de folosit va permite sa operati toate modificarile de care aveti nevoie: extensii, redirectari, call forward, etc.
FLEXIBILITATE.
Daca aveti nevoie de o setare sau o configurare speciala, conform cu activitatea dumneavoastra, se poate. Nu este un sistem inchis, si atunci orice dezvoltare e posibila.
COST REDUS.
Veti observa un cost cu pana la 70% mai mic comparativ cu o centrala traditionala, cumuland atat diferenta de cost initiala cat si din exploatare.
Tot mai multe companii la nivel international aleg sa schimbe vechile centrale telefonice POTS cu sisteme VoIP. Este mai ieftin, ofera mai multe optiuni si caracteristici, este mult mai usor de administrat. Este un trend care creste din ce in ce mai mult, iar motivele sunt evidente:
REDUCERE DE COSTURI
de utilizare. Orice server propus acopera practic un numar nelimitat de conexiuni externe si de interioare. Nu mai trebuie sa mai cumparati ulterior o placa de extensie fiindca aveti mai multi angajati. Nu exista licentiere per utilizator, per trunchiuri, nu exista nici un alt cost ascuns.
REDUCERE DE COSTURI
prin folosirea infrastructurii existente, comunicatia se face prin retea, nu prin linii telefonice suplimentare.
REDUCERE DE COSTURI
prin folosirea providerilor de comunicatii VoIP (SIP, IAX2, etc), acestia practicand costuri mai mici decat furnizorii traditionali de telefonie, tocmai datorita reducerii de costuri.
REDUCERE DE COSTURI
pentru comunicatia intre angajati si intre sediile dumneavoastra, indiferent unde se afla. Folosind tunele VPN, puteti vorbi gratuit din strainatate de exemplu, folosind telefonul mobil cu un client SIP instalat.
REDUCERE DE COSTURI
pentru mentenanta. Intretinerea sistemului se reduce la ceea ce stie sa faca orice departament IT sau chiar personal nespecializat, folosind interfete web simple si intuitive. Gata, nu mai aveti nevoie de specialistii in centrale telefonice.
REDUCERE DE COSTURI
prin integrarea in aceeasi centrala a tuturor functionalitatilor pe care vi le puteti imagina, acestea fiind de obicei optiuni suplimentare contra cost pe centralele traditionale: inregistrare convorbire, teleconferinta, IVR (meniuri interactive), mesagerie vocala, etc.
FLEXIBILITATE
in alegerea furnizorului de telefonie, fie pentru intreaga comunicatie sau doar pentru anumite destinatii. Imaginati-va ca veti putea alege, pentru fiecare destinatie, providerul de telefonie cu costul cel mai mic.
MATURITATE
la nivelul protocoalelor VoIP, acestea nu mai sufera de problemele pe care le-au experimentat in trecut. Practic, calitatea convorbirii intr-un sistem VoIP a ajuns sa o depaseasca pe cea traditionala, atat ca si calitate cat si ca fiabilitate si stabilitate.
FLEXIBILITATE
in dezvoltarea suplimentara a sistemului prin programarea sau dezvoltarea de functionalitati noi care se potrivesc specificului activitatii dumneavoastra, de exemplu Click2Call sau Fax2Mail
slash PBX
ofera toate caracteristicile pe care le doriti la o centrala, plus unele pe care nu le veti regasi incluse in alte centrale VoIP:
TOATE FUNCTIILE UZUALE
apelare, hold, call forward, transfer, call forward automat in functie de starea interiorului, apel in asteptare, DoNotDisturb, Music on Hold, etc.
LIMBA ROMANA
toate mesajele audio ale centralei sunt in limba romana. Mai mult, putem crea mesaje noi pentru dumneavoastra, mesaje de intampinare, mesaje de asteptare, mesaje dupa program.
GRUPURI DE APEL
si cozi de asteptare.
RUTARE APEL EXTERN
catre anumite interioare in functie de diverse caracteristici.
RUTARE APELARE
pe diversi provideri pentru reducerea de costuri.
MENIURI INTERACTIVE
(IVR)
ROBOT TELEFONIC
cu inregistarea mesajului si trimiterea acestuia la adresa e-mail a utilizatorului.
TELECONFERINTE
multiple, puteti rula un numar nelimitat de teleconferinte simultan, cu sau fara acces securizat bazat pe cod PIN.
INREGISTRARE CONVORBIRI,
implicit sau la cerere.
LOGURI DE ACCES.
Cine si cu cine a vorbit, cand si cat.
SISTEM FAX2MAIL.
Uitati de hartia de fax si de alte consumabile. Folosind slash PBX veti primi fax-urile in casuta de mail in format PDF si le veti trimite tiparind la o pseudo-imprimanta instalata pe fiecare statie de lucru. Fara nici un cost suplimentar. Sistemul emite recipisa de primire detaliata si cu toate informatiile necesare.
CLICK2CALL
Site-ul dumneavoastra va profita de aceasta aplicatie pentru a va putea pune in contact rapid si usor cu clientii potentiali sau existenti.
|
Digium 1TDM410PLF
Permite conectarea cu pana la 4 linii telefonice analogice. Optional modul echo-cancellation. 143,50 EUR |
|
Digium 1X100M
Modul compatibil cu Digium 1TDM410PLF pentru conectarea unei linii telefonice analogice 46 EUR |
|
Digium 1A4B02F
P4 port modular analog PCI-Express x1 card with 4 Trunk interfaces
Permite conectarea a 4 fluxuri de cate 24 de linii (T1/J1) sau de cate 30 de linii (E1).
Optional echo-cancellation.
407,89 EUR |
|
Digium 1TE235F
Two (2) span digital T1/E1/J1/PRI PCI-Express x1 card
Permite conectarea a 2 fluxuri de cate 24 de linii (T1/J1) sau de cate 30 de linii (E1). Optional echo-cancellation.844,74 EUR |
|
CISCO SPA303-G2
Cisco 3 Line IP Phone with Display and PC Port73,54 EUR |
|
CISCO SPA301-G2
1 linie SIP, fara display, Call Waiting, call transfer48,83 EUR |
|
FANVIL F52
Entry level, 2-line SIP Phone, 128x48 Graphic LCD, HD voice 52,49 EUR |
|
FANVIL C58
Enterprise IP Phone with 2 SIP Lines, 4 DSS keys, HD Voice, 128x48 graphic LCD75,69 EUR |
|
Plantronics HD Audio 622USB
Casti cu microfon PLANTRONICS .AUDIO 622, PC headset 20,24 EUR |
|
Plantronics Audio 326
Casti cu microfon PLANTRONICS .AUDIO 326,PC headset13,57 EUR |
|
Telefon clasic cu disc (Retro 1970) rosu
Telefonul se livreaza impreuna cu adaptorul VoIP 1FXS
91,44 EUR |
|
Polycom SoundStation Duo
Telefon de audioconferinta cu conectivitate SIP si analogica
Suportat de o gama larga de IP PBX-uri
560,42 EUR |
|
Suport tehnic si mentenanta
Include mentenata sistemului de operare si a software-ului instalat, update-uri de securitate, setari suplimentare si consultanta, 2 ore pe luna. 36,00 EUR/luna |
Lista de caracteristici implicite ale slash PBX
|
|
Caracteristici apeluri |
Codec-uri |
|
|
Robot telefonic (Automated Attendant) |
ADPCM |
Click2Call |
G.711 (A-Law & ?-Law) |
Fax2Mail |
G.719 (pass through) |
Blacklists |
G.722 |
Blind Transfer |
G.722.1 licensed from Polycom® |
Call Detail Records |
G.722.1 Annex C licensed from Polycom® |
Call Forward on Busy |
G.723.1 (pass through) |
Call Forward on No Answer |
G.726 |
Call Forward Variable |
G.729a |
Call Monitoring |
GSM |
Call Parking |
iLBC |
Call Queuing |
Linear |
Call Recording |
LPC-10 |
Call Retrieval |
Speex |
Call Routing (DID & ANI) |
|
Call Snooping |
Protocoale VoIP |
Call Transfer |
|
Call Waiting |
H.323 |
Caller ID |
IAX™ (Inter-Asterisk eXchange) |
Caller ID Blocking |
SIP (Session Initiation Protocol) |
Caller ID on Call Waiting |
Skype |
Calling Cards |
FXS |
Conference Bridging |
FXO |
Database Store / Retrieve |
Loopstart |
Database Integration |
Groundstart |
Dial by Name |
Kewlstart |
Direct Inward System Access |
MF and DTMF support |
Distinctive Ring |
Robbed-bit Signaling (RBS) Types |
Do Not Disturb |
|
Flexible Extension Logic |
Protocoale ISDN |
Interactive Directory Listing |
|
Interactive Voice Response (IVR) |
AT&T 4ESS |
Local and Remote Call Agents |
EuroISDN PRI and BRI |
Music On Hold |
Lucent 5ESS |
Music On Transfer: |
National ISDN 1 |
- Flexible Mp3-based System |
National ISDN 2 |
- Random or Linear Play |
NFAS |
- Volume Control |
Nortel DMS100 |
Privacy |
Q.SIG |
Remote Call Pickup |
|
Route by Caller ID |
|
Trunking |
|
VoIP Gateways |
|
Voicemail: |
|
- Visual Indicator for Message Waiting |
|
- Stutter Dialtone for Message Waiting |
|
- Voicemail to email |
|
- Voicemail Groups |
|
- Web Voicemail Interface |
|